BANG BANG



Imorgon får vi se om jag varit en stygg liten flicka..
Men det vet vi ju alla redan att jag är, right? ;)

Jag ska visst ha utvecklingssamtal i skolan imorgon. Vad tror ni? Kommer jag få en rejäl utskällning eller är jag lärarnas dröm kanske? Det återstår att se, haha!

Jag hade en ide på nått att skriva men det försvann precis för Johan ringde och störde mig. Så nu har jag ingen aning om vad jag skulle skriva om. Så.. ni får helt enkelt bli glada för dessa ointressanta meningar, skyll allt på johan för det är hans fel! :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Rawr?

Joham?! Schysst du är då... :< MEANIE! cry

2009-12-01 @ 20:04:05
Postat av: Fanny

hahah, jag ändrade ju, inte meningen att du skulle se att jag stavade ditt namn lite fel av bara farten, johaN. :D

2009-12-01 @ 20:07:55
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0