Begging you "please don't go"


mobba inte bilden, okej?

Nu är det helg. Helt jävla underbart!
Den här helgen kommer vara riktigt
jävla bra!
man får visst inte svära

Lördag:
Min födelsedag (bättre sent än aldrig) så släkt och familj firar mig. När min släkt åkt ska jag försöka hinna med att träffa denna någon, hoppas verkligen att det finns tid till det! Sen på kvällen så ska jag in till Linköping på fest tillsammans med en mycket saknad Lena. Blir kanon!

På Söndag
ska jag först plugga Djurkunskap för jag har blodprov på måndag (inte ett stick blodprov, utan ett prov om blod haha). På söndag kvällen efter mitt pluggandet skulle jag kanske hem till denna hemliga någon igen, om det blir så? Håller iallafall både tummar och tår på det.

Ikväll SKA jag lägga upp en film från tågresen hem idag tillsammans med Linn. Vi har sjuk humor, vi vet. Men den filmen får ni inte förrän ikväll, så håll kolla in i kväll igen! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0