det var inte igår, precis..



Nej, verkligen inte.
Tänk så mycket som förändrats på snart två år. Visst, jag visste om att jag var liten, men att jag var SÅHÄR liten hade jag ingen aning om. Jag har verkligen vuxit! Och tur är väl det?

För att skriva om nått annat: Det regnar.
Är det normalt med regn 24/7? Jag hatar det i vilket fall. Det borde inte få finnas. När det är sommar ska det vara varmt, och när det är vinter ska det SNÖA. Säger som jag nämt innan, och som Ann kom på: Allt mellan Sommar och Vinter är en årstid som heter bajs. Visst hatar vi den?

Jag tänker från och med nu strejka mot den regniga känslan och lyssna på härliga sommarlåtar. Kommer kännas förjävla mycket bättre med sommartankar än att sitta och fundera över den trista gråa himelen.

btw, jag tror att den här helgen kommer bli awsome.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika vacker som vanligt:)

2009-12-02 @ 20:42:15
Postat av: Fanny Borg

väldigt liten ;)

2009-12-02 @ 20:45:53
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0