får bli en snuskig snabbis



Nu får det här gå lite fort, tyvärr.
Men jag är nämligen sjuk, och jag orkar knappt.
Fast jag har varit i skolan idag ändå, känner mig lite stolt. Men jag borde nog ha sovit och tagit det lugnt, men hur skulle jag hinna med allt skolarbete då? just det, det skulle jag inte. Så dessa sista dagar i skolan måste jag vara med på, vare sig jag vill eller ej. 3 dagar kvar till lovet!

Igår var jag på stan med Linn. Vi åt på Donken, satt riktigt bra i magen. Ibland känner jag mig ganska flöt: 1 stor pommes, 1 liten pommes, 1 cola och som avslut blev det 1 jordgubbsmilkshake. Men visst måste man leva gott? När allt var uppätet var det stan som gällde. Fixade julklapp till mamsen och till mig själv hittade jag en "julklapp" från Body Shop. Älska affären asså!

Den här dagen har inte gått bra alls. Börjar med att jag tappar mitt läppsyl på tåget nånstans. Jag klarar mig inte utan det, så måste köpa ett nytt snarast. Sen har jag varit så hängig! Jag hostar, nyser, snorar, hesar (jag är hes haha), lätt huvudvärk, fryser och huvudet känns som ett bowlingklot. U-S-C-H! men det finns EN sak som är bra idag: SNÖ! det snöar massor och har snöat hela dagen!

snart blir det faktiskt sängen för min del
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0