get out of my mind



hallå där!
Jag har precis "vandrat" genom mörkret och snön/frosten för att komma hem. Jag var hos frisören, samma frisör som jag har haft i 6 år, och jag är verkligen jätte nöjd som alltid efter ett besök hos henne. Älskar att komma dit och bara få håret ompysslat av nån som verkligen vet vad den håller på med. Marie, du är bra du!

Nu har jag iallafall helg. En långhelg (om man kan kalla 3 dagar för långt..) Imorgon är det studiedag, och jag tänker inte öppna en enda läxbok. Först ska jag sova, länge. Sen får vi se hur allting planeras, förhoppningsvis blir det bra. Och jag tror faktiskt att det här kan bli riktigt bra.

Från köket hör jag att mamma pysslar i skåpen. Det vaknas plättar med vaniljglass, grädde, jordgubbssylt och socker. Jag tycker personligen att DET är en bra start på en helg, och ett bra avslut på en torsdags eftermiddag. Och för att göra den här dagen lite bättre så tänker jag inte fundera nått över onödiga och tråkiga saker!

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0