hörde jag ordet Jullov?

Åh, kommer ihåg Stegeborg dagen så väl! (bilden)
Alla var helt nya i klassen men vi 6 hade redan från första dagen hittat varandra och det var så skönt att veta att ni fanns. Nu har vi gått en hel termin i ettan. Hela klassen känner varandra nu, men vi 6 håller fortfarande ihop. Förgyller mina dagar? Ohja! kommer sakna er över lovet!



Vad händer nu då, när det äntligen är jullov? Ikväll kommer mycket trevliga människor hem till mig för jag är ensam hemma. Blir hur kul som helst! Imorgon ska vi ha pulkarace i Måndalen med släkt och vänner. På kvällen sen blir det julmus med att baka pepparkakor och allt sånt som hör till julen.

Sen är det planerat att jag ska till Malmö i Januari nångång och hälsa på min saknade Vera! Och den 4/1 ska jag till Söderköping för att vara tjejkväll hemma hos Lisa med några tjejer i klassen, kommer vara sjukt kul att träffa alla då igen. Sen är det lite mer saker som bara har blivit halft planerat, så det återstår att se om dom blir av eller inte. Och självklart kommer det vara fullt upp med att bara umgås med vännerna i Mjölby! hem kära hem!

Just nu spelas musik från Spotify, som vanligt. Men idag satte jag mig vid min brors dator. Använde hans Spotify acc ett tag men sen blev det "Someone else is using your account" eller vad det nu stod. Jag bara "aarrgh" och spelar musik igen. Det funkar ett tag, men sen blir det samma visa igen. Då blir jag lite små sur men sätter igång. Direkt efter stängs det av, och jag sätter på igen. Hade värsta kriget asså! Helt plötsligt ringer telefonen och när jag svarar får jag höra min bror säga "asså.. du får fan använda ditt egna spotify account.. -.-'". slog det mig att min bror såklart försökte lyssna på musik på sin dator hemma hos pappa på sitt account, och det går ju inte att använda det två personer samtidigt. Typiskt mig!

pussar!
btw. -någon- är för underbar. Igår kom han hem till mig. Jag var lite godissugen och han har med sig både godis och julmust. Kan man hitta nån bättre? nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0