im not ready yet, wait for me



Ögonen känns som två stora stenarklumpar, hjärnan ligger ca 5 sekunder efter och det regnar. IGEN. Såhär är det varje morgon. Sovit alldeles för lite. Det är därför jag nu älskar lördagar mer än vad jag någonsin gjort tidigare - man får äntligen sova ut!

Idag ter sig inte allt alls så himla mycket bättre även att jag har ätit frukost. Kan verkligen filpaketet ljuga för mig rakt i ansiktet? Det tror jag starkt att den kan.

Men veckan ser ljus ut:
idag - utvecklingssamtal, greys!
torsdag - klippning (jag bytte tid till en tidigare), slutar efter lunch
fredag - tydligen studiedag!
lördag - kanske in till lkpg på kvällen med Josse & Lena
söndag - pluuugg, men sånt måste ju finnas också..

sen i helgen kommer jag också försöka klämma in tid för att träffa en annan, men det tar vi en annan dag, för nu är det hög tid att jag börjar göra mig iordning om jag vill hinna med mitt tåg.
puss!

Kommentarer
Postat av: Dad

Vart är du om det regnar nu ?? och lörd ??

2009-12-02 @ 08:40:20
Postat av: Fanny

haha, jadu. Jag såg fel imorse, tyckte jag såg regn. Får nämna det senare ikväll på bloggen ;)

2009-12-02 @ 10:59:13
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm undrar vem någon är???????

2009-12-02 @ 20:41:10
Postat av: Fanny Borg

hihi :)

2009-12-02 @ 20:47:22
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0