Inför det nya året



Nyårslöfte.
är det något jag ska ha? kanske att fortsätta kämpa lika hårt i skolan och att inte ge upp med matten. Sen kan jag ju försöka lova mig själv att svära mindre, men det är nog omöjligt.

Jag är lite förvirrad måste jag medge. Jag har gått runt hela december månad och bara "åh, det är december. Vinter och snö!" men helt glömt bort att det blir ett helt nytt år den här månaden också. Och det blir det inatt vid tolvslaget. jag fattar det knappt. Hur gick tiden så fort? Men nytt år, nya chanser och nya möjligheter, eller hur är det man säger?

Nått mer man säger om Nyårsafton är att mår man bra, är glad och så vid tolvslaget så kommer resten av året också att bli bra. Jag som ska fira min nyårskväll i Skänninge tillsammans med min bästa vän och med lite annat bra folk kommer såklart må sjukt bra och ha riktigt kul - och mitt år kommer tydligen också bli det då. Så ska vi tro på det där talesättet så kan jag redan nu säga att mitt 2010 kommer bli asbra med många vänner omkring mig, mycket skratt och kanske någon ny upplevelse,  vi får väl se.


Den 5 Januari 2009 började jag att blogga. Bloggen låg då på www.fannyborg.blogspot.com. Kika gärna. Men så fort tiden gick. Snart har jag bloggat i ett år och det känns verkligen inte som det!

Snabbt genomgång om vad jag hade för mig igår:

Åkte till Norrköping tillsammans med Nathalie och shoppade. Hittade 5 plagg för ungefär 800 kr så jag är hel nöjd. Ett av plaggen är ett linne jag tänkt ha ikväll på nyårsafton.

På kvällen åkte jag & nathalie hem till jenny på filmkväll. Sammanlagt var vi 11 pers där. Riktigt kul, så tack för kvällen alla!


ha en riktigt bra nyårsafton folket så hörs vi imorgon!
puss och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0