jag vill ha fiskar igen haha



Ibland saknar jag vårat saltvattens akvarium som vi hade ett tag. Bilden är tagen på ungefär halva karet, hela fick inte plats. Jag tycker att pappa ska starta upp ett nytt, större och ännu finare snart!

Nu är det mesta för den här veckan gjort. Matteprovet, redovisningen och politikerna är avklarat. Det jag lyckades bäst med var nog att prata med politiknissarna. På matteprovet hamnade jag ett litet poäng bakom VG, och redovisningen gick inte alls bra, jag sa fel saker, glömde hälften och började förklara sakerna helt tvärtom. Usch säger jag bara, det var nog den sämsta redovisningen jag har gjort i mitt liv!

Igår hade jag det hur mysigt som helst verkligen! Var hemma hos en hemlig person, igen. Tv-spel, mys i soffan och sen behöver vi inte ta med några detaljer. Tack för kvällen!

Dagen har gått fort. Slutade ju redan vid 11.40, helt underbart. Ännu skönare är det att veta att jag slutar 11.40 imorgon också, och jag har 10 minuters sovmorgon! nödigt med 10 minuter, eller hur?

Nyss fick jag öppna två födelsedagspresenter av pappsen, och jag är verkligen helnöjd med vad jag fått! En av presenterna var en extern hårddisk på 1 TB! Ih! (1000 GB för er som inte riktigt vet vad en TB är) Nu kan jag lova er att alla mina bilder på datorn ska sparas på den, man vet ju aldrig om något händer min dator. Skulle vara en KATASTROF för mig om alla mina bilder skulle försvinna!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0