kanske dags att skriva?

jag har inga problem med att visa mig när jag inte gjort iordning mig
så därför får ni en osminkad bild.




Hallå där!
Usch vilken dålig bloggerska jag varit dom här dagarna. Senast jag skrev var den 23/12 och det är 3 dagar sen. Men ni alla vet ju hur det är i juletiderna - stressigt och mycket att göra. Så har det även varit för mig så bloggen hamnar lite på sidan och släkt & familj har verkligen fått min uppmärksamhet.

En sammanfattning blir iaf att min jul har varit oslagbar. Julafton med bengtsson och släkt. Juldagen med hela mammas släktsida. Julklappslekar, julklappar, Singstar (riktigt juligt?), släkt och vänner, kalle anka, snö och så mycket mer.

Nu tänker jag hitta på nått så vi hörs!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0