malmö & en Verus



Jag kommer ihåg ett par dagar som jag tänkte berätta lite om:
Det var i mitten av Juni. Sommarlovet hade bara börjat och jag stod mitt i Vadstena och väntade. På vem? Det visste jag knappt själv. Det jag visste var att hon hette Vera och att hon bor i Malmö och att jag skulle med till hennes sommarstuga tillsammans med hennes familj. Jag hade aldrig innan träffat flickan i det verkliga livet och ni förstår nog hur nervös jag var.

Hursomhelst så hade vi bestämt tid och plats där hon och hennes mamma skulle hämta mig. Kommer ihåg att dom var lite försenade och jag trodde att allt först var ett skämt - tills jag såg att dom kom. Vera hoppar ur bilen och jag hade bara sett bilder på henne innan. Vet ni vad det första jag gör är? Springer fram till henne, ger henne en fet kram och säger "Åååh!! va söt du är!".

Så började några av de roligaste dagarna på mitt sommarlov 2009. Sov några nätter i deras sommarstuga på landet utanför Vadstena tillsammans med Vera som visade sig vara världens mest underbaraste lilla tjej. Vattenkrig, bada i Vättern, den stora gungan i det stora trädet, fika, glass, tårta, jordgubbar, promenaderna, bryggan, alla kort vi tåg, den mumifierade räven, vädret, twilight och allt annat som vi hann med. SAKNAR med stora bokstäver.

Varför berättar jag det här då? Jo.. Jag ska nämligen till malmö den 6/1 och hälsa på denna saknade tjejen och stanna hemma hos henne i 3 dagar. Kommer bli så sjukt bra.

Vera, jag älskar dig!
puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va? är du lebb??

2010-01-09 @ 11:23:46
Postat av: Fanny Borg

Va? Nejnej! Verkligen inte :o

(inget illa menat mot lebbar, har inget emot homosexuella).



Vera är bara en väldigt bra vän till mig :P

2010-01-10 @ 01:56:03
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0