måndag imorgon, igen

Nu har hela helgen gått, igen. Jag fattar inte hur tiden kan gå så himla fort ibland. Men det är ju så när man har roligt - tiden flyger iväg. Men dagen har varit lugn och riktigt bra. Sov till halv 12 i "morse". Igår inne i lkpg med josse, nathalie & jocke var en bra kväll. Började på donken med mat/glass och sen ute ett tag i linköping city. Och på tåget hem lyckades jag bli omtyckt av två brynäshejande gubbar. BRYNÄÄÄÄÄS! ohmy.. -.-'

Jag kom hem för inte alls så länge sen. Varit hemma hos någon hela kvällen, och vem det var kan ni fortsätta att grubbla över, för ni lär inte få veta ;) Men det var mys - soffa och film, en bra kombination.

bilder från igår:


-ingen kommentar-


här har vi den lilla kära bilen "BULAN"


josse hade med sitt ett par fräna glasögon, och jag var tvungen att testa dom


från och med nu så SUGER vi upp Mcdonalds glass, okej?


Och en bild på Nathalie & Jocke, som firar 3 månader imorgon, grattis!

Kommentarer
Postat av: Dad

:) jag vet vem.....

2009-12-07 @ 07:49:41
Postat av: Jesper

Din pappa is not alone of knowing ;)

2009-12-07 @ 14:50:31
Postat av: Adam Numar h09a

Jag tror jag vet vem :)

2009-12-07 @ 16:48:57
Postat av: Fanny Borg

Pappa & jesper, klart ni två vet ;)

Och Adam, kan du möjligtvis ha tjuvlyssnat när jag pratade med lisa imorse på bussen? ;)

2009-12-07 @ 17:31:55
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Jesper

haha ja tycker det är riktigt trevligt och roligt för dig :)



2009-12-07 @ 19:03:57
Postat av: Nathalie

vi firar 3 månader på onsdag, men tack iallafall! :D<3 hihi

2009-12-07 @ 22:21:56
URL: http://nathalieydrebrant.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ajfan då, trodde att det var på tisdagen, men grattis idag då! :)<3

2009-12-08 @ 06:06:46
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0