shut up and dance



Det är jullov, så underbart.
Och ja, jag vet själv med mig att jag kan bli ganska dålig på att blogga när jag har lov. Man vill ju hinna med att göra så mycket, att sova så länge som möjligt och att bara släppa alla krav. Jag ber så mycket om ursäkt.

Vad händer då folket? Själv hade jag en asbra dag igår. Började med att jag skulle vara hemma hos Nathalie klockan 12. Föresenad vad jag, för vid 12.12 satt jag fortfarande vid datorn, blev att nästan springa hem till henne. Väl hos henne övade vi på en låt som vi spännande nog skulle spela in i studio samma dag. Det visste ni inte va? Jag berättar inte allt för er. Vid halv 2 eller så åkte vi och spelade in låten. Jag och Nathalie fick ha en låt på Changes (ett band) skiva. Det gick bättre än vad jag trodde.. Sångröst har jag inte direkt men det lät inte hemskt iallafall. Ni kanske får höra på nått sätt när vi fått skivan.

Efter det åker vi tillbaka hem till Nathalie. Vi drar ihop ett litet gäng som består av mig, Nathalie, Maria, Jocke och Pontus och gissa vad vi gör? Hämtar pulkor och går till Måndalen mitt i kolmörkret. Det var en upplevelse att åka pulka när man inte ser så värst mycket. Usch läskigt. Och jag slog i min röv, så jag har ont i den idag. Asbra!

Vad gjorde vi sen? Jo Maria och Pontus drog hem. Jocke åkte också efter en stund och då var det bara jag och Nathalie kvar. Vi satt vid dator och lyssnade på musik och pratade om allt mellan himmel och jord. Straxt efter midnatt var det dags att traska hem tyckte jag så jag sa hejdå till bästavän och gick hem.

Idag då?
Jag funderar på att dra en Grey's Anatomy maraton dag. Fick hela säsong 5 i julklapp och jag längtar efter att kolla på det. Tror det är bäst om jag kollar själv på det för det är tveksamt om nån orkar kolla på så många avsnitt som jag vill på raken. Vi får se hur det blir.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0