Skadeglädje är den enda sanna glädjen

Haha, jag är en blekfis mot Carro, men det bjuder jag på!



Är det nått som är roligt så är det skadeglädje!
Det är det absolut sannaste skrattet man kan få: när man ser någon annan göra bort sig. När jag tabbar mig bjuder jag oftast på det och bryr mig inte särskilt mycket - kul att man roar någon iallafall. Jag vet ju med mig också att jag är precis likadan. Ser jag någon göra bort sig ordentligt kan jag verkligen inte hålla mig för skratt.

Igår fick jag den här länken från en kompis: www.felsms.com. Folk som råkat skicka pinsama sms till fel folk delar med sig av sina upplevelser och jag garanterar er att ni lär skratta åt hur fel det egentligen kan bli med de där fördöma smsen. Läs och njut!

____________________________________________________________________________________________

ger några exempel från sidan:
Till: Mamma
Sms: Min pung ser ut som en Kiwi nu när det växt ut lite. Sticks som fan.
Svar: Tycker inte du behöver göra så.

Förklaring: Skulle skicka till min tjej som jag lät raka mig några dagar tidigare. Stackars lilla mamma fick det oväntade smset
____________________________________________________________________________________________

Till:
Flickvännens mamma
Sms: Ahh, det var så skönt! Du suger bäst! Fast förlåt att jag kom dig i ögat :p
Svar: Den skulle nog till min dotter.

Förklaring: Skulle tacka min tjej för en avsugning, men jag tackade fel person. Hennes mamma
____________________________________________________________________________________________

Till: Linda
Sms: Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha
Svar: Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!

Förklaring: Gud vad jag skämdes, vi som va så bra kompisar men nu är vi inte det längre, hon skulle nog aldrig vilja att jag träffade hennes barn.
____________________________________________________________________________________________

Till: Pappa
Sms: Tänkte väcka dig med en avsugning, men jag hann inte i morse. Puss på K**en
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän som sov hos mig men det kom till pappa. Hmm skämdes ihjäl
____________________________________________________________________________________________

Till: Mamma
Sms: Emma, har du 200 kr att låna mig? Mamma vägrar att ge mig mina pengar, så jag har inte till spriten.
Svar: Du stannar hemma ikväll.

Förklaring: Skulle till min vän Emma, men kom till mamma.
____________________________________________________________________________________________

Till: Mamma
Sms: JA! Jag klarade mig! Full som fan var jag när jag kom hem, har spytt 3 gånger nu på morronen. Men lyckades lura morsan så hon märkte inget! Det är grönt för åre på lovet M8!
Svar: Ack mårten, vi ska pratas vid kl3. Du ska ingenstans.

Förklaring: Skulle skicka till polarn. Vad ska man säga.. So close..
____________________________________________________________________________________________

Till: Chefen
Sms: Tjena. Du som vet. Jag tänkte sjuksriva mig tor fre. Skall jag ring försäkringskassan själv eller gör jobbet de? Vi ska till Sälen i helgen och festa. :) Ska du med?
Svar: Gör du det så är du utan jobb

Förklaring: Skulle skicka till en vän med samma namn som chefen. Jag åkte inte till Sälen. Jag ljög för polarna att jag kände mig krasslig
____________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0