Skolan



Men tjaatjaa.
Nu sitter jag i skolans Datasal. Det är kallt här nere, men det är det alltid. Så jag fryser lite. Och på tal om något annat så har jag en tomteluva på mig. Passande tyckte jag, såhär sista dagen i skolan.

Jag vet att jag glömt bort att skriva lite på bloggen. Tiden försvann helt enkelt.
Men jag kan berätta lite:
- Jag har köpt mig en chokladkalender i mitten av december
- Kalendern kostade 20 kr och innehåller 75g choklad, så värt.
- Denna -någon- har varit hemma hos mig en kväll den här veckan, mys!
- Idag ska Nathalie fira min födelsedag
- Imorgon slutar skolan
- Imorgon kväll så ska folk hem till mig och ha det sjukt trevligt
- På lördag är det julmys med familj + Bengtsson och kanske någon

Föresten, så har jag håltimme från 9.20 till 12.30 idag. Inte alls kul. Skulle hellre vilja sluta tidigt.
Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, sen lunch (gröt, VARFÖR?!) och sen ska jag plugga lite till provet vi har idag.
pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var bara tvungen att berätta att jag köpte också en julkalender i mitten av december den gynade ju de stackars barnen som har det svårt och pricken över it är ju att man får ju en bit choklad varje dag har även varit hos far din idag på en kopp kaffe hoppas nu du får mysa ordentligt hela jul lovet kram cilla

2009-12-17 @ 14:50:24
Postat av: Fanny Borg

Min kalender gynnar då tyvärr ingen, bara mig. Jag var bara extremt sugen på en chokladkalender och då fick det bli första bästa :)



Låter trevligt. Och det ska jag!

kram!

2009-12-18 @ 07:58:19
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0