Sweet Sixteen!



Idag är jag 16 år.
Sex ton tyngre? Inget man vill leva med kanske, som min kära bästa vän sa när hon fyllde år. Men det är ju inte riktigt såna ton vi pratar om just nu, utan idag handlar det om år och inte min vikt.

Vaknade av att min mamma och min storebror smög in i mitt rum och sjöng den klassiska födelsedagssången. Ja må hon leva! Brorsan tog kort på sin väldigt nyvakna syster, dvs mig, gulligt va? Jag såg nog riktigt fräsch ut, haha. Fick öppna paket och sånt, tack så mycket för presenterna!

Efter det blev jag tvungen att maka mig upp ur sängen. Gick lite segt men jag gick upp tillslut. Frukost och mys.


Vid klockan tre kommer lite folk från släkten och ska fika och fira mig. Blir kul att få träffa sin släkt lite, det är inte så ofta man ser dem. Lite presenter bli det ju också, och det är ju kul det med.

Nu tänker jag ta det lite lugnt, och sen blir det duschen, städa rummet och göra iordning mig innan gästerna kommer.

btw, idag spammas min mobil av grattis sms. man får ju känna sig lite poppis när man fyller år. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort Grattis till dig på din stora dag hoppas den blir bra och att du kan smita ut till din hemliga vän ikväll kram cilla

2009-12-12 @ 12:25:06
Postat av: Fanny Borg

Tack så mycket cilla! :D

Jag hoppas också att jag får träffa min hemliga vän ikväll en stund ;)

kram!

2009-12-12 @ 14:27:35
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0