tända ljus och snöväder

Jag har det sjukt mysigt just nu.
Pappa och Ann sover. Robin sover eller så sitter han i sitt rum, jag vet inte riktigt. Jag sitter ensam i köket på pappas mini pc. Hela rummet är nersläck  och det enda ljus jag har är från dataskärmen och sen så har jag tänt de levande ljusen i ljusstaken som står på köksbordet. Utomhus snöar det rätt stillsamt - ingen snöstorm här inte. Men det är fint som fan. Verkar som att vi får en vit julafton i år. Så sjukt vackert är det med snö, helt otroligt.

Hoppas att fler gör som jag just nu: Sitter vaken i tystheten med bara tända ljus och ser ut på det sinnesjuka vackra vädret vi har ute just nu.

pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0