tonight's gonna be a good night

jag & mandi


Gud så glad och positiv jag är idag! Jag har fått sova 11 timmar sträck och när jag vaknade var det ljust ute! Låg och drog mig lite extra i sängen, bara för att det är så varmt under täcket, och sen så drog jag mig mot badrummet där en långdusch väntade utan att någon står utanför dörren och ropar att man ska skynda sig på. Underbart att ha en morgon för sig själv!

Jag har precis ätit en lång frukost utan att känna av någon morgonstress alls. Ovanligt att bara kunna ta det lugnt en fredag morgon. Det händer ungefär en gång på miljonen.

Just nu sitter jag i min stora morgonrock med frottéliknande material och en handduk omvirat runt håret. Snart är det dags att packa ner lite saker som ska till pappa, för jag "byter" ju hem idag.

vi hörs nog sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0