You tucked me in and turned out the light



Haha, imorse var det inte alls regn visst. När jag steg ut utanför lägenhetsdörren var allt helt vitt av bara frost. Hur blev det så kallt över en natt? Men iallafall: Hjärnan ligger verkligen efter på morgonen, helt klart bevisat nu. Jag såg ju tillochmed regn i syne?!

Jag har visst varit en väldigt snäll och duktig elev i skolan. Lärarna hade bara bra saker att säga om mig. Pappa var en extra stolt fader där för ett ögonblick. Och jag kunde väl inte direkt klaga: låg över G-nivån i alla kurser vi har just nu, änsålänge.

Nu är jag helt mätt. Ätit en hemmalagad pizza med min kära mamma och en del av familjen Ekström. Tända ljus och allt sånt där mysigt. Passar in väldigt bra i den här kylan nu. Bara att se hur länge det håller i sig. Skulle ju vara mysigt om det blev ordentligt med snö nån gång, och framförallt så vill jag ha snö på min födelsedag! 10 dagar kvar!

Vad händer nu? Jo. Tror faktiskt att det blir lite sims spelande, känner att jag börjar komma tillbaka till det mer och mer. Och ikväll ska jag självklart se Grey's Anatomy, det är ett måste på onsdag kvällarna!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja greys missar vi inte!!!!!



Puss mammma

2009-12-02 @ 20:39:30
Postat av: Fanny Borg

never and ever liksom! :D

2009-12-02 @ 20:48:52
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0