22112009

Linköping igår då med väl 7 väldigt bra tjejer. Josse hade förberett uppdrag i kuvert som man skulle klara av. Det mesta av uppdragen bestod av pinsamma saker som att krama en snygging, få några killar att vara med på ett gruppfoto och så mycket mer. Riktigt rolig kväll då uppdragen gick super! Vet inte hur många jag kramade om igår. En polis ville kramas också, självklart! Så nu har vi massa bilder på gruppkramar och jag vet inte allt.

Planerna var sen att efter linköping skulle jag och Nathalie till Tranås med 12 tåget från Mjölby. Vi skulle ha blivit hämtade på tranås station och åkt vidare till sommen för att sova där. Men det blev inte så sen, det fanns inte tillräckligt med sovplatser. Så jag drog med mig Nathalie hem till mig och hon sov här inatt.

Nu har nathalie precis gått hem och jag ska börja plugga om en stund. Jag har ett förbannat prov på tisdag.. Kangas prov är så kluriga att plugga på. Tur att jag fick MVG på hans förra prov iallafall, måste ju vara nått bra?



Såhär såg jag och  mamsen ut när vi väntade på New Moon i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0