"awzå, vi är zå fwett c00la"

Idag fick jag traska hem genom spöregn igen. Det borde finnas en Ogilla knapp på både facebook och blogg.se? Men lydigt gick jag till frisören idag som hon bett mig göra igår, och jag fick faktiskt en klipptid.

Så klippa mig den 10/12 15.30. Det enda problemet är att jag inte har slutat skolan 15.30, och får räkna med att åka minst 1,5 timme från skolan innan klipptiden för att hinna med den. Jag får väl antaligen bli sjuk efter lunchen eller så måsta jag nog till "tandläkaren". Fy skäms Fanny..




Jag tycker att bilden är snygg. Särskilt Robin är snygg på den, för det är på han som "dvärg" saken syns mest. Ja och vilma måste redan vara små? Jo, så är det nog.

imorgon är det New Moon! mamma och jag sitter på VIP platserna (man får väl kalla parkett för vip?). jag har redan köpt godiset till det och ska INTE äta upp allt innan imorgon kväll.

/f

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är svårt att inte skratta när man ser den här bilden. Robin påminner om hobbitarna.

2009-11-20 @ 10:25:46
Postat av: Tussa

SÅ FINA hahahaha

2009-11-20 @ 22:30:41
Postat av: Fanny Borg

bilden är kärlek, haha! :D

2009-11-21 @ 11:41:22
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Dad

:) kul bild

2009-11-23 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0