bildbomb från himpan

Godmorgon!
Har inte skrivit så mycket de senaste dagarna eftersom att jag inte hunnit med det helt enkelt. Jag har en nolifer-helg framför mig med plugg. Det är bara en rolig sak i helgen och det är att jag ska på dop idag. Min kompis Ella ska döpa sin dotter, hon ska bli en Wilma Cecilia Maria Linderoth.

Jag skriver mer sen innan dopet eller efter. Antagligen efter, då jag kommer ha bilder från det. Men sålänge får ni en bildbomb på lite bilder från Himpan, på de bästa tjejerna där.

Mina russin och Carros nötter (hon är en nöt)



Carro med Nöten och Jag med Russinet




Linn städar en av tamråttburarna, och ser själv lite råttlik ut?




En bebis råtta :>




Amanda och Carro "räknar" matte (:




Utan nöten och russinet




Vi har nån seriös lektion om Växthuseffekten




Påväg mot Lidl i snövädret :>




Isabelles haka, Amanda, Carro och en kliande Lisa




Sofia och Isabelle gjorde nåt på nån lektion





puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0