det blir knappast bättre :)



Hejhej :)
Jag kom precis hem från en springrunda på 2,5an. Jag har ju nämligen bestämt mig för ett nyttigare liv, om ni kommer ihåg? Jag trodde inte att jag skulle klara att springa 2,5an på 14 min, jag trodde att jag skulla vara sämre. Förr sprang jag på 13 så jag trodde att jag åtminstonde skulle ligga över 15 minutersgränser nu, men icke sa nicke, så jag känner mig lite stolt.

Sen efter maten, som mamma står och gör just nu, ska Nathalie och kanske Maria komma hit till mig. Det blir en bra avslutning på ett förjävla bra lov, om jag får säga det själv.

Lovet
Det har gått för fort som det alltid gör! Veckan har rusat förbi i 210km/h. Varje dag har varit så sjukt bra. Det här har nog varit det bästa lovet på länge och det känns så jäkla underbart. Ingen dag har varit den andra lik och det har gjort det här lovet intressantare än de flesta loven.

Lite av det jag har hunnit med:

- Träffa familj och släkt
- Spenderat ganska mycket tid med Mr x
- Halloween myskväll
- Halloween fest
- Sovit på ett golv, alltid bra.
- Träffat mycket bra människor
- Träffat folk jag inte sett på länge
- Ätit isglass och fikat
- Rört på mig med promenader och springturer
- Sovit borta, såklart
- Kollat skräckfilmer
- Stannat uppe till halv 6 på morgonen
- Varit ute med vänner om nätterna
- haft en förjävla bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0