en helg sådär


Hejhej.
Jag trodde att jag skulle hinna med att blogga efter dopet, som förövrigt var väldigt fint. Men så blev det inte. Fick reda på att vi skulle få gäster under kvällen, och sammanlagt var vi 15 pers hemma hos oss i våran lägenhet. Men det var roligt. Tyvär hamnade jag efter lite på plugget som jag också trodde att jag skulle hunnit med, men det tog jag ifatt idag.

Påtal om idag. Jag har mest suttit och pluggat och så har jag varit ute på en lång promenad. Jag körde fast på lite uppgifter i Matteboken, och jag skickade ett litet sms till Mr X om att han skulle vara jätte snäll om han kom och hjälpte mig. Inte trodde jag att han faktiskt ville ställa upp på det, men tro det eller ej, han kom och gjorde verkligen sitt bästa för att hjälpa mig med uppgifterna.

När vi inte orkade med matte längre satte vi på ps3 och spelade det nyaste TEKKEN-spelet, men gick över lite senare till Guitar Hero.

Nu ska jag lägga mig tänkte jag. Egentligen är jag inte så trött, men jag tänkte läsa en timme eller så och då brukar jag tillslut kunna somna ändå.

natti!



Här kommer några bilder från dopet :)
Tyvär sitter jag sämst till, så bilderna från kyrkan blev inte alls bra.

Inne i kyrkan :)



Systrarna Ronja och Carro sjöng solo.



Även Gabriella sjöng solo.



Efter kyrkan. Ronja, Gabriella & Carro.



Inne i församlingshemmet hade dom gjort det jätte mysigt.



Lena och Nathalie väntar på smörgåstårta.



Sista bilden får bli en på Ella. Tyvär en ganska dålig bildkvalite, men Ella är fin som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0