godmorgon världen





Kommer ni ihåg 2004 och man tyckte att Jimmy Jansson var söt? Och man lyssnade på den här låten hur mycket som helst?

Tiden flyger, ohja. Den här terminen har varit den bästa jag någonsin upplevt från en skola. Klassen är så himla härlig och jag får hålla på med mitt intresse på skoltid, det kan verkligen inte bli bättre än såhär. Jag tycker om er, H09B, det gör jag verkligen.

Veckan ser jag fram emot. Den är utan så värst mycket plugg och på fredag är vi i djurhuset och har lektion med djuren. Och på fredag är det också bara 3 veckor kvar innan jullovet. Så den här veckan kan bli riktigt bra. Jag känner att jag är positiv denna måndag morgon.

Jag påminner nog lite om killen på bilden som håller runt stolpen. Det är iallafall lite så jag känner just nu. Kan det vara för att jag precis ätit frukost?

"med frukost i kroppen ter sig allt lite bättre"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0