hemma hos nathalie

Vet ni vart jag är? Jo hemma hos Nathalie.
Jocke och hon ligger bakom min rygg just nu och pratar skit om allt möjligt. Jag har tagit hennes dator och lyssnar på musik.

Det "hemliga" jag skulle  bjuda henne  på var en fika  och så har jag gjort ett personligt foto/minnesalbum som jag hoppas  att hon blev glad över och kommer att fylla med rikigt bra minnen.

Vid sex tiden kommer vi tre att knalla oss ner mot Thai Hoa och äta där tillsammans med sex andra trevlig filurer. Det blir garanterat mycket mysigt.

Nu ska jag sluta datanörda mig  och bli lite mer social.
puss!

ps. det funkar inte att ladda upp bilder på blogg.se just. Iallafall inte från nathalies dator :o Så ni får klara er utan någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0