idag är det nathalies dag



Idag fyller min bästavän år.
Hon blir en stor flicka, hela sexton år. Lite äldre, lite klokare?
Jag sitter just nu och lyssnar på när Yiruma spelar piano och tänker igenom
alla de sjuka, galna, mysiga, lustiga, pinsama och underbara minnen jag har
med den här helt otroliga tjejen. För otrolig är verkligen vad hon är.
ett stort grattis till dig på din sexton års dag hjärtat!


Planer för helgen, hm? Fredag vet jag inte riktigt än. Lördag är fullbokad med att fria Nathalie först på förmiddagen och fira henne, bara hon och jag. Kvällen ska också spenderas med Nathalie och även med fler snygga brudar för att äta ute på nån resturang. Alltid trevligt med tjejerna!

På söndag då? Inga planer där än heller. Men det kommer!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack än en gång bästa!

<3

2009-11-27 @ 15:53:57
URL: http://nathalieydrebrant.blogg.se/
Postat av: Fanny Borg

<3!

2009-11-28 @ 10:31:44
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0