lördagkvällar är underbara.

NYVAKEN OCH OSMINKAD! :)



Jag har haft en oslagbar lördag kväll.

Som sagt började lördagen med fika och presentöppning med Nathalie. Hon blev jätte glad för presenten!

Efter fikat och en stund på stan tyckte Jocke att vi skulle gå till Lagmanshallen och kolla på fotboll. Fotboll är väl kanske inte riktigt min och nathalies favorit sport, men vi gick dit iallafall men vi gick aldrig in i hallen utan Jocke fick gå ut istället. Efter en stund där så blev det för kallt så vi började gå hem till Nathalie med Jocke med oss.

Väl hemma hos nathalie fick jag låttexten till låten vi ska spela in tillsammans på hennes pappas skiva. Studio och allt, hur läskigt som helst! Men det kommer nog förhoppningsvis gå bra haha.

Vi blev lite sena sen till Thai Hoa, men fint folk kommer ju alltid sent? Vi åt där och det var riktigt trevligt. Efter maten tyckte vi att det var dags att dra nånstans. Det blev Lagmanshallen igen och fotboll?! Tur stannade vi inte där alls länge utan gick ganska snart ut igen.

Vid 11 tiden var vi på stationen en bra stund. Jag och Lena fick trevliga erbjudande av raggarbilar som åkte runt där, mysigt? Nja. Och så har jag klättrat upp på en gran. Och halkat omkull i gräs så nu ligger mina byxor leriga i tvätten.

Väl hemma ringde Johan till mig när jag försökte klä av mig mina tighs jag hade under byxorna. Jag är ju ganska trött och så efter kvällen så min balans var inte riktigt min vän. Jag trillar baklänges och hamnar på rumpan.. Johan garvar åt mig i telefonen, elaking.

Vid 4 tiden på morgonen/natten (?) la jag vi på telefonen.. Sjukt hur länge vi snackade, närmare 4 timmar. Min mobil höll på att ta eld tror jag.

Nu är jag iallafall vaken och mår väl lite som man förtjänar. Trött och seg efter att inte sovit sålänge. Men det är första advent så lite juligt börjar det kännas. Folk tänder ljus och sätter upp julpynt, även hemma hos oss.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0