onsdag

Jag har traskat hem i spöregn från resecentrum. I norrköping dög vädret, inte så illa. I mjölby kan det ta och sticka upp nåt för här regnar det. Som vanligt kanske? Min dag blev genast mycket dystrare..

På vägen hem tänkte jag beställa klipptid så att jag får klippa mig innan min födelsedag som är den 12/12. Hon tyckte jag skulle komma imorgon istället och prata med någon Malin om sena klipptider. Det försämrade min dag lite mer, ingen klipptid beställd.

Nu när jag är hemma vet jag hur mycket skola som väntar på mig. Skriver en rapport som snart är 20 sidor dataskrivet och så har jag minst 3 sidor i matteboken att bli klar med. Snacka om att försämra dagen ÄNNU mer.

Men mamma ringde nyss. Hon sa att det bli tacos ikväll. Och att det är Grey's anatomy också! Så dagen ljusnar nog ändå litegranna.

Föresten, får lärare mobba elever med att måla dom stort på tavlan inför klassen?
yesh, våra lärare får det. för vi mobbar dom minst lika mycket tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0