secret paus?



Hej alla!
Nu var det pinsamt länge sen jag skrev, jag vet. Det känns inte alls bra, förlåt. Det har varit så mycket i skolan och runt mig så bloggen har blivit lite bortglömd, hur nu det gick till. Hur kan jag glömma bort att blogga när man gjort så gott som varje
dag i snart ett år?

Vad jag har gjort behöver jag inte berätta här, för det kan bli ganska långtråkigt. Det mesta handlar faktiskt om plugget, helt sjukt hur mycket det varit.

Vid den här tiden har jag egentligen Arbetsmiljö och Säkerhet, men jag är hemma från skolan idag. Igår tog jag Svininfluensa vaccinet och började på kvällen må ganska dåligt. När jag skulle gå upp i morse var det inte bättre så jag gick tillbaka till sängen och sov i 4 timmar till. Nu sitter jag på msn och pratar med Johan. Idag ska jag väl bara ta det lungt så att jag är pigg till imorgon då jag förhoppningsvis ska till skolan igen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig och hoppas det snart blir bättre i skolan kram Cilla

2009-11-17 @ 13:02:15
Postat av: Fanny Borg

Tack :)

Efter den här veckan börjar det lugna ner sig lite tror jag, kram!

2009-11-17 @ 17:51:43
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0