tänk om ett dygn var 48h?



Godmorgon!

Klockan är nu halv 05.34 och jag har både hunnit med frukost och en dusch. Ibland är man morgonpigg.

I måndags, tisdags och igår har jag haft så extremt mycket att göra  i skolan så jag blev tvungen att lägga både min fritid och bloggen åtsidan när jag kom hem från skolan och fortsätta jobba med skolarbete hela eftermiddagen. Det lär jag behöva göra idag och imorgon också.. Inget kul alls! Det börjar ju dra ihop sig inför terminslut och jullov, så lärarna har gett oss mycket inlämningsuppgifter och prov i deras kurser. Men snart är det lov igen, och det kommer bli underbart!

I helgen hinns det nog med lite skolarbete igen, så att jag blir klar till nästa vecka då det mesta ska vara inne. Annars så är det en hemlig sak som också händer i helgen. Jag tänker inte avslöja än vad det är, men ni kommer att få ledtrådar lite då och då.

Nu måste jag skörda på Farmville (facebook) och sen ska jag skriva lite på en Miljörapport som ska till skolan.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar allt du, jag är en mycket stolt mamma.



2009-11-14 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0