tisdag

Provet idag. Jag trodde att jag skulle få en blackout när jag gick in i lektionssalen. Det fick jag nog lite också. Men vet ni vad? Alla de ----- sidorna som han sagt att vi ska kunna har varit helt meningslösa. Ingenting från boken var med på provet.. Det som vi hade prov på var sånt vi bara pratat lite smått om på lektionerna. Helt totalt meningslöst att stressa upp oss elever ännu mer med onödiga prov.. Bläh!





Nu ska jag alldeles straxt lägga mig. Gissa vad klockan är? 9!
Sen jag började på Himpan har jag blivit så trött.. Beror det kanske på att jag går upp så tidigt? Eller så kanske det bara är att det blir mörkt så fort ute just nu. Det är väldigt tröttsamt om något.

Nu ska jag döda mina växter. Jag tänkte öppna fönstret.. Älskar att sova i ett kallt rum! Tyvär tycker inte mina blommor om det så värst..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0