Årets sista grillning

Gammal egobild på mig från 2007/2008.
jag hade väldigt kort hår :o



Igår kväll hade jag en riktigt bra kväll.
Våra planer var att köra årets sista grillning i måndalen med trevligt folk (vi har ju grillat där några gånger i sommar). PJ och jag "höll" i själva kvällen kan man väl säga. Iallafall. Vädret var oturligt nog inte på var sida alls för det skulle spöregna hela kvällen, så lite hastigt var vi tvugna att hitta nånannanstans att vara. Det bestäms att vi ska vara hemma hos PJ för hans mamma var bortrest till Norge, perfekt tänkte vi, huset för oss själva liksom. Vid 7 tiden skulle folket komma och vid den tiden ringer hans mamma och säger att hon är påväg hem och är i Ödeshög, altså väldigt nära Mjölby. Småpanik? Oja. Nu visste vi inte alls vart vi skulle ta vägen, och hans mamma hade ju ingen aning om att vi skulle ha grillfest hemma där.

När alla kommit så kommer hans mamma hem och vi måste dra därifrån. Jag, Lena, Nathalie, Maria, Jennifer och Ella sticker hem till min pappa och lagar mat där, medan dom andra killarna gav sig iväg för att leta upp nånstans att vara senare ikväll. Vi tjejer äter och har oss hemma hos mig och sen mötte vi upp Jocke. Efter att vi ätit ringer PJ och berättar att vi kunde vara hemma hos nån Jim så vi drar dit såklart. Där spenderar vi hela kvällen i hans källare (eller vad det nu var) och har det trevligt.

Inga bilder från kvällen? Jodå, några från när vi var och åt hemma hos min pappa. Resten av kvällen var min kamera på vifft tills vi kom på att vi glömt den på matborden hos pappa. Jag får väl gå och hämta den sen så att jag har en kamera till kvällen om det blir nåt med tjejerna igen. Eller så kanske jag skulle träffa X? Svårt att bestäma sig :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0