bildbomb

Ja, här kommer några få bilder från de senaste dagarna då min blogg inte varit så aktiv då jag inte hann eller inte hade internet. Bilderna från halloween firandet i måndags har jag inte fått tag riktigt än. Eller jo, några bilder från när vi skulle sova/vaknade, men inte mer. Så dom bilderna när vi faktiskt är utklädda kommer senare :)

ENJOY! :>

Det var nån dag som nathalie hade gula byxor, och jag tyckte dom var
riktigt fräna, så dom fick hamna här på bloggen.


Halloween, behöver jag säga nåt mer? Jo, jag har sämst fantasi, i know.


Igår, och nathalie göms bakom blixten :(


Igår också. Hon mördar nog mig för den här bilden.


Ida och Julia, två söta och riktigt snälla tjejer :)


Julia igen :)


Jag och en mycket saknad Lyngstad <3


Vi har våra stunder :)


Känner att jag inte behöver skriva en så avancerad komentar om den här..


Nångång under natten i måndags :>


Jag och Lyngstad får avsluta :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Lyngstad

Haha, jag ser vinn ögd ut på första bilden (tror det var den) på oss xD hihi, Älskar dig fanny, och saknar våra gamla och konstiga tider när vi var helt flumm och hade damp!! :( <33 pusspåRUMPAN :)!

2009-10-31 @ 22:33:08
Postat av: Fanny Borg

hahaha, jag såg det också nyss! men så alla vet, Lyngstad är INTE vinögd!



Jag älskar dig också och gud vad jag saknar vissa Lagmans minnen asså :(<3

puss på skiiinkan <3

2009-11-01 @ 13:17:38
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0