dold talang?

Bilden bjuder jag på ;)



Min klass är lätt bäst på att köra traktor. Våran lärare Matti säger helt enkelt att vi är "förbannat duktiga", och det borde ju vara bra. Jag tycker iallafall att vi är duktiga :)

Och Fyrhjuling är vi också redigt duktiga på! Gasa som fan och backa med släp, oja! Det gillas! Och så har jag fått veta av våran lärare att jag har fått en stjärna och lite plus i kanten, så jag tror nog jag ligger bra till på småmaskinkörning också. Det här med maskiner och körning kanske är mitt inre kall? Det trodde ni inte va ;)

Nog om brumbrum. Jag är riktigt trött. Jag sover inte så bra om nätterna just nu och jag har svårt för att somna. Väldigt jobbigt när man går upp så himla tidigt också. Och på fredag har vi ett prov i Röjsåg, inte alls omtyckt.

Nu tänker jag lägga mig och vila en stund i sängen tror jag. Jag inbillar mig snart att jag hör den ropa mitt namn, kusligt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0