En helt vanlig onsdag



Snart är det fredag igen, kan det bli bättre?
vad sägs om att ses flickor?

Nu sitter jag i köket på den lilla datorn, igen. Den är egentligen inte bra.. Den är för liten och det gör den irriterande så jag fattar faktiskt inte varför jag använder den.. Föresten så står också pappa i köket just nu och lagar korvstroganoff och ris till mig, mums säger jag bara! En av de godaste maträtterna helt utan tvekan! (skönt att få slippa äta thaimat på några dagar). Till maten blir det vanlig och hederlig kall mellanmjölk, bättre kombination får jag ju anstränga sig för om man ska hitta.

Snart är det lov också, kommer bli så skönt. Jag längtar verkligen dit! Tänk er hur det är att få sova på morgonen, kunna vara uppe hela nätterna men framförallt slipper man plugga på något! U-n-d-e-r-b-a-r-t.

Men innan man får ta lov har jag 2 prov kvar.. B-l-ä.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0