gårdag och dagen

Igår var det verkligen jätte kul tjejer! och ett extra stort tack till Lena som var värd!
Det första som hände när vi kom dit var att alla tillsammans lagade en Tacotårta som såg riktigt god ut. Sen åt vi såklart det vi lagat och den VAR god också. Det är något jag skulle kunna tänka mig att göra hemma nångång med familjen. Sen rullade kvällen på med snack, film, lite dans och sång och självklart mycket skratt. Som vanligt med flickorna, eller vad säger ni? Helt plöstligt hade klockan gått och blivit straxt efter 1 och det började bli dags att gå hemåt. Tyvär tog inte så många kort med min kamera, jag glömde helt ärligt bort att jag hade med mig den senare på kvällen. Däremot finns det bilder från kvällen på de andras kameror så jag ska försöka få tag i dom och sen kommer ni att få se dom :)

När mamma kommer hem vid 6 ska vi äta potatisgratäng och fläskfilé, mums. Sen ska jag, Robin, Nathalie, Jocke och Johanna ner till gårn för att kolla in när PJ spelar med sitt band. Blir nog bra. Senare efter det vet jag inte riktigt än vart jag tar vägen, men det löser sig. Det gör det ju alltid :)

puss!


Här är mina riktigt coola fanta flaskor föresten!
ledsen för riktigt usel bildkvalité :(


"Krämsoda" och Jordgubb

Kommentarer
Postat av: lena

tack själv hun!<3

2009-10-31 @ 19:25:26
Postat av: Fanny Borg

!<3

2009-11-01 @ 13:14:47
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: caroline lyngstad

hallå du ,föresten vad har du köppt de där fantorna? xD

2009-11-15 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0