godmorgon :)



Godmorgon!
Jag har börjat sakna utlandet ganska rejält nu. Bilden ovan är tagen i Egypten den 3de mars 2008 och det var den senaste utlandsresan vi var på, så det var ett tag sen vi åkte. För danmark och sånt räknas ju inte som utlandet enligt mig. Därför vill jag åka iväg, snart! Pappa har varit i Grekland nyligen och blev brun, sådär lagom fusk. Men nästa resa tror jag att jag och min bror får hänga på, annars får jag väl ta i hårdhandskarna och tvinga med oss :)

Snar ska jag göra iordning mig lite och så, för sen ska jag dra ner till stan och gå där med Lyngstad och hennes vän Ida. Efter mjölbycity (haha, det är så stort menar jag) ska jag dra ut Nathalie till motionsspåret som är 5 km långt. Nu jävlar ska fläsket röras!

pussar
och bilder från de senaste dagarna kommer nångång under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0