Happy Halloween



Hej allesammans!
Jag sitter med en Jordgubbsfanta bredvid mig och lyssnar på Butterfly fly away - Miley Cyrus på Spotify. Har ni inte spotify skulle jag rekomendera att ni skaffar det om ni tycker om musik, det är verkligen bra. Men jag började inte skriva nu för att prata om Spotify. Jag tänkte först och främst säga Happy Halloween till er. För om jag har fattat allt rätt är det idag som man ska gå Trick or Treat?

Igårkväll skulle ju jag till gårn med lite människor för att lyssna när PJ spelade. Jag missade tyvär det.. Middagen blev försenad så när jag väl skulle dra ner så får jag ett sms från Nathalie där hon säger att dom drar från gårn för PJ hade precis spelat klart. Vi bestämer att vi ses nere på Valentino istället, bara Nathalie, jag och Jocke. Vi är ett tag där och sen går vi till stationen, det var för kallt utomhus. Väl inne på stationen är det bråk mellan en alkistjej och en alkogubbe, välkommen till härliga Mjölby typ. En vanlig syn i våran lilla, mysiga stad.

Vid halv 21.30 eller nåt hör mr X av sig och möter mig vid Ica. Han och jag går hem till hans mormor och morfars lägenhet och är där ensamna för dom är i Finland. Vi kollade på film och hade det bara bra. Klockan börjar sen närma sig 2 på natten och att gå hem börjar bli aktuellt. Men snäll som han är får jag sova där hos honom, så det gör jag.


Så fort jag blivit klart med det här långa och ganska ointressanta inlägget ska jag och min bror gå en sväng, och sen ska vi till Ica för att köpa godis. Ikväll blir det nämligen Skräckfilm tillsammans med familjen och kanske nån mer?

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0