hemma igen

Nu kom jag precis hem. Kvällen har varit helt underbar! Väldigt mycket skratt, som vanligt, med dessa tjejer! Det har getts presenter, ätits mycket, skrattat mycket och varit mycket snack. Kan det bli bättre? Nae, jag tror inte det. Tack för kvällen tjejer!



Vi börjde ganska lungt vid bordet och höll en ganska låg ljudnivå.



Sen började det andra folket i resturangen gå och då blev lite mer högljudda.



Tillsist var vi ensamna i den bortre delen, så ingen hörde eller såg oss.
Då började vi flippa ur litegranna.


Somsagt. Vi satt inte still den sista stunden haha :)



Sen när vi skulle betala var det några vuxna män, stockholmare, där. Dom satt och prata vid ett av bordet nära oss och helt plötsligt frågar en av dom oss om inte vi kunde säga Hej till någon Olle som han tydligen pratade i telefonen med. Jennifer tog telefonen och ropade i luren, vad annars. Lite längre bort stod 3 väktare och bara glodde på oss, haha :)

Ett gott skratt förlänger livet, right? Jag kommer nog leva en oändligt lång tid känner jag :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0