i wanna be a.. superstar?



Jag sitter framför min dataskärm med lätta nybörjar låtar till gitarren och försöker att få det att låta vettigt. Nu börjar jag få till litegrann av "Knocking on Heavens door" som är bland de lättaste nybörjar låtarna. Jag är verkligen sämst på instrument, men jag tänker inte ge upp! Jag SKA lära mig den!

Jag avundas verkligen jätte mycket på folk som har musikalisk talang. Jag skulle vilja vara duktig på både gitarr och piano, men inget av dom är jag särskilt begåvad på.. Det har nog att göra med att jag innan aldrig faktiskt har försökt att lära mig att spela något instrument förut förutom några få små trudelutter på musiklektionerna i grundskolan.

Titta tex på den här ungen, stört skön!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är kääääär i den lilla killen, såå duktigt :)

2009-10-15 @ 20:18:30
URL: http://emmapermestam.blogg.se/
Postat av: Fanny Borg

han är grym! :D

2009-10-15 @ 21:24:29
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0