kärlek?



Jag tror jag aldrig har hört något bättre än det här innan, helt seriöst.
Sam är äckligt duktig på att sjunga och det tror jag alla som hör den här låten kan hålla med om!

Jag har slutat att skriva om vilka killar jag träffar och så här i bloggen. Förr gjorde jag det men nu har jag kommit överens med mig själv om att inte längre göra det. Jag vill inte att alla, vem som helst, ska kunna veta om vem jag tycker om och vem jag håller på att träffa. Det kan bli ganska fel när fel människa får veta om det.

Så det här inlägget kommer vara ganska unikt.
Jag tänker berätta för er att jag har förälskat mig i en helt underbar kille. Jag tänker inte berätta vem han är eller nåt, men ni får iallafall veta att han finns. Dock har jag svårt att förstå att han verkligen existerar, att han är verklig. För mig är han som en dröm jag knappt vågat drömma. Jag har aldrig innan varit verkligen kär på riktigt, men nu har jag gått och blivit det. Nu till nackdelen av allt: jag vet inte alls vad han vill och tycker, och det tar snart kål på mig.

hoppas alla får ett bra slut på helgen.
själv ska man plugga hela dagen, gräääjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0