lördagsmys



Lite lördagsmys vid matbordet är alltid trevligt.
Pappa lagade potatisgratäng med fläskfilé, helt okej :)

I går efter skolan åkte jag inte hem direkt. Jag och Jenny stannade kvar i Norrköpings centrum. Vi tog en glass och satte oss i kupolen och pratade. Helmysigt! Sen gick vi runt lite i affärer och hade det bara trevligt. Länge sen jag verkligen träffade henne trots att vi går på samma skola. Vi har helt olika lektioner och om hinner vi träffa varandra på nån rast är det bara i någon minut och sen måste man rusa :(

En annan grej:
Pappa kom hem från Grekland igår, så idag har jag åkt hem till honom. Han var inte så hemskt brun som jag trodde att han skulle vara. Skönt, då slipper jag känna mig som en blekfis här hemma. En present till mig hade han också med sig! En parfym, Sunkissed Glow av Jennifer Lopez. Jätte god! Tack pappa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0