man får faktiskt slöa ibland

Blogg.se slutade att fungera förut. Det störde mig, för jag hade ett värsta bra blogginlägg i huvudet. Det fick stanna där och nu kommer jag inte ihåg vad det var. Måste varit mina elaka monster i hjärnan som åt upp mitt minne, visst?

Nu blir det säng för mig. Tidigt. Hamnade inte i sängen förrän halv 6 imorse ÄVEN att jag tänka lägga mig redan vid 4. Lustigt att saker oftast inte blir som man tänkt sig. Men jag sov länge ändå. Vaknade 12.20 idag, och det var skööönt.

Idag har jag mest varit en soffpotatis:
vaknade
satt vid datorn
låg i soffan med mitt sängtäcke och kudde
låg fortfarande i soffan
åt en pizza
kom hem och halvsov i soffan
SEN gick jag ut en sväng med en person
och NU sitter jag framför en dator.

yay!
pussar

Kommentarer
Postat av: Kim Borg

Låter gött !xD

2009-10-26 @ 09:18:59
Postat av: Kim Borg

Låter Gött! xD

2009-10-26 @ 09:21:30
Postat av: Fanny Borg

Det var det också ;)

2009-10-26 @ 10:28:57
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0