nattligt värre



Jag hittade den här sjuk söta videon på youtube. Skulle inte tacka nej till den sötnosen!

Är det idag man byter till vintertid? För min dataklocka står på 03.12 men den "manuella" är 04.12.. Borde väl vara så att det är vintertid, för annars blir jag ju lite fundersam. För varför skulle en klocka på datorn ändra sig automatiskt?

Men somsagt så är klockan 4 (om man inte räknar med vintertiden) och det börjar bli dags att lägga sig. Ikväll har min familj, som tidigare nämt, haft matgäser. Min farmor och hennes man var här på middag och åkte inte hem förrän halv 2 ungefär. Vi sjöng SingStar och umgicks mest. Det här SingStar är välanvänt hemma hos oss!

Nu får ni som är vakna sova skönt när ni väl lägger er, och ni andra som redan somnat: Fortsätt att sova!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0