nu går det framåt



Fanny goes hälsonörd? :o
Jag tänker, från och med okänt datum, börja försöka leva lite nyttigare och lite bättre. Jag ska sluta upp med att äta godis så himla ofta (på sista tiden har det blivit nästan varje dag), jag ska försöka springa eller gå en lång promenad minst en gång i veckan och så jag ska börja äta mer! Det är tröttsamt att skolsystrar och andra vuxna människor påpekar min vikt, för jag vet om att jag är för smal, jag vet att jag borde väga mer. Jag har faktiskt gått upp nästan ett kilo på några veckor nu, så snart är jag över 44 sträcket! Det ni! ;)

På tal om nåt annat nu. Idag när jag och min bror var på stan och köpte lite kläder och tog en fika så köpte pappa en miniräknare till mig i linköping så nu kan jag räkna matte hemma också. Vilken liten pluggis jag är haha. Men det var inte bara en räknare han tydligen köpte. När jag och broder kommer in innanför husdörren står pappa överlycklig i köket med en elgitarr i händerna. Han impuls köpte en elgitarr och en förstärkare, normalt? Skulle inte tro det, men säg nåt som är normalt med han ;) Men tack pappa! (nu ska jag lära mig att spela gitarr också!)

Igår:
Efter skolan när jag kom hem satte jag mig framför datorn för att bara få vara lite lat. Nathalie skriver då på msn och undrar om jag ska vara med henne och Jocke, så jag dissar latheten och hänger på dom två. Det jag inte riktigt tänkte på var att jag skulle möta dom på stationen runt 18.10 och klockan var 17.50.. Jag hade redan hunnit tvätta av mig sminket och bytt om till mys, så det var att bara slänga på sig nåt igen och göra iordning sig på nytt. Jag hann väl inte riktigt till 10 över 6, men jag var inte SÅ försenad, haha. Vi var ute så gott som hela kvällen. Det var kallt men riktigt kul. Men kul har man ju alltid med dom där två turturduvorna (som faktiskt "firade" en månad igår - grattis! <3).

hoppas alla hade en underbar fredag kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Starka Moster

Halloj bruden

Låter som du har kommit till insikt om vad om är viktigt för dig i ditt liv. Fortsätt att tänka och känna efter.. Man utvecklas hela tiden till en bättre och starkare kvinna. Tror att du kan komma långt om du fortsätter vara som du är.



Kram Moster

2009-10-10 @ 22:11:56
Postat av: Dad

Bara trummor nu så kompar vi sen

2009-10-10 @ 23:03:12
Postat av: Nathalie

Det var kul att träffa dig igen, och tack! :)<3

2009-10-12 @ 21:45:17
Postat av: Fanny Borg

ily <3

2009-10-13 @ 18:54:18
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0