röjsåg is tha shiet!

Ikväll har jag pluggat lite sådär lagom till Röjsågs provet. Fattar inte poängen med ett prov om en såg, men men. Våran lärare tycker väl att det behövs eller nåt, men vi elever tycker nåt helt annat.

En av instuderings frågorna var liksom "Om en flisa fastnar mellan klingskyddet och klingan, kan jag då ta loss det medan sågen är igång?". Jävligt puckad fråga.. En annan fråga var "Är det lämpligt att röka i samband med att du tankar sågen?" Vi är inte helt dumma ihuvudet -.-'

Här är iallafall en röjsåg till alla som inte redan vet vad det är. Mitt framtida yrke kanske ska vara röjare? Nae.. skulle inte tro det va.



Föresten. Idag har jag och brorsan lägenheten för oss själva. Pappa är iväg på nån mässa med sitt jobb. Robin, som min bror heter, och jag blir som ett gift par eller nåt när vi är ensamna hemma. Vi lagar mat tillsammans, diskar tillsammans, äter tillsammans osv.. Vi hjälper verkligen varandra med allt. vi är töntiga haha :D

Nu blir det sängen när som helst. Tänkte försöka sova för engångs skull.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0