sitter i köket



Sitter på mini pc:n i köket, varför är en bra fråga. Bilden till ära är tagen just för någon minut sen med den dåliga inbyggda lilla webben på den här datorn, i köket. Och massa diskakde tallrikar står det i diskstället, snyggt. Ganska röriga meningar va?


På bussen till skolan idag blev det mycket skratt. Linn sitter bredvid mig och har hörlurarna i öronen. Ingen av hos hörde rätt vad den ena sa.

Linn: Jag lyssnar på samma låtar hela tiden
Jag: Synd attt det är så kallt och jävligt ute..
Linn: Asså, det luktar skinka här inne.

Inte ett enda rätt hade vi!
Är det inte sånhärn man brukar vara på måndags morgonen och inte tisdagsmorgonen? Vi på Himpan verkar köra på hela veckan ;)


Idag har vi gjort det hemska Ekologi provet. Pluggat som en idiot på alla små detaljer och skit i 2 veckor, och gissa vad? Knappt en fjärde del av det vi skulle plugga på var med! Känns helt meningslöst att man lagt ner hur mycket timmar som helst på saker som inte äns fick vara med på provet, den tiden kunde man ägnat åt att plugga på det som faktiskt VAR med. usch. Men nu är det iallafall gjort och det känns riktigt bra. Det enda som är kvar nu innan lovet är ett förjävligt matteprov och ett lättare Djurkunskaps grund prov, sen får vi ta lov! äntligen!

nu ska jag dra mig från lilla datorn till min egen och försöka lära mig lite gitarr tror jag, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det är så mycket roligare att åka buss med dig Fanny ;)

2009-10-13 @ 19:24:24
Postat av: Fanny Borg

Hahah, sällskapet gör allt vettu ;)

2009-10-13 @ 19:29:21
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0