sundag :)

Igår hade jag en riktigt bra, men ganska lugn kväll. Jag mötte upp secret mr X och sen gick vi hem till min pappa för att hämta lite saker, bla. min borttappade kamera som jag hittat hos pappa. På vägen mötte vi Jennifer också och hon hängde på oss hem till min mamma sen. Efter en stund hemma hos mig drog vi oss vidare hem till Nathalie och såg på skräckfilm, Barnhemmet. Den var mer sjuk än läskig.. Vid halv 11 eller nåt så drog vi ut och mötte PJ. Vi var ute en stund och gjorde inte alls mycket utan gick mest omkring. Förjävla kallt var det iallafall! Vid ett tiden drog vi oss hemåt och det första jag gjorde när jag kom hem var att äta och byta om till varma myskläder. Tack för kvällen iallafall!

Idag
är det söndag igen. Det betyder att en ny vecka börjar imorgon, men inte vilken vecka som helst: Sista veckan innan lovet! Jag längtar så sjukt mycket efter att få vara ledig nu.. Det känns som att det här lovet kommer bli bäst! Men så känns det ju inför alla lov egentligen :)


puss!


Här kommer lite bilder från i fredags innan vi tappade bort den.
jag TROR att Ella är mästerfotografen den här kvällen haha!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack själv!

Det är alltid kul med dig, gullefjun.

2009-10-19 @ 21:45:11
Postat av: Fanny Borg

man kan inte ha tråkigt när man träffar dig sötunge! :)<3

2009-10-22 @ 09:40:02
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0