Tillbaka nu :)

Jag ger er nyduschade och osminkade bilder, snyggt va? ;)



Hejhej!
Nu har jag kommit hem till pappa och här fungerar internet perfekt. Jag trodde att internet hemma hos mamma skulle fungera när jag kommit hem från skolan i torsdags men tydligen inte, men till nästa vecka bör det vara fixat där. Men nu är jag hemma hos min far och här ska jag vara hela lovet, dvs jag har internet hela veckan!


Och somsagt, nu har vi äntligen fått lov! Det fick vi igår eftermiddag. Jag har nog inte insett än att jag är ledig på måndag, men det kommer. Tänk er att få sova längre än 05.00 på en måndag morgon? Ofattbart!

Den veckan som varit gick verkligen fort. Hade två prov som antagligen gick super (det kändes så i vilket fall) och några av kvällarna efter att jag pluggat har jag fått besök av den hemliga X, och det har inte varit så dumt det heller. Sen har dagarna bara rullat på och helt plötsligt var det sista dagen innan lovet. Sista lektionen vi hade var Datakunskap med Jocke, det kan knappast bli bättre. Roligare lärare tror jag inte att man kan hitta om jag ska vara ärlig. Sen efter skolan mötte Nathalie upp mig på stationen och vi mötte Jocke. Sen hängde jag med dom två och Maria en stund, till 9 eller så. Sen var det för kallt och jag drog mig hemåt. Mesig är jag, jag klarar inte av kyla haha. När jag kom in var jag lite social med min familj och så sjöng jag SingStar med Vilma.

Idag har jag sovit och bara tagit det lugnt. Ska snart till köket och hjälpa pappa att duka fint för vi får lite matgäster. Sen efter middagen träffar jag nog nån?

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så kul att vara hemma igen och läsa din blogg vi har haft det kanon hoppas du har haft det bra kul att du har en hemlig x vi kanse får veta mer senare kram Cilla

2009-10-25 @ 18:03:46
Postat av: Fanny Borg

Härligt att höra att ni haft det bra! :) Jodå, det har gått upp och ner men nu är det påväg till bra :)



kram!

2009-10-25 @ 23:40:25
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0